Cestovní kanceláře úpravu vítají, agentury však tvrdí, že přijdou o výraznou část svých tržeb. "Pro agentury to bude likvidační, přijdeme o všechny nové klienty," řekl LN k nové informační povinnosti jednatel cestovní agentury Matylda Jiří Velek. "Když klient uvidí, od které cestovky zájezd prodáváme, tak jednoduše půjde a koupí si ho tam," dodal.
Podle ministerstva pro místní rozvoj (MMR) ale úprava chrání zákazníka. Lidé prý často nevěděli čí zájezd agentura prodává, a zda jsou tedy pojištěni, řekl listu Marek Jahůdka z odboru cestovního ruchu MMR.
Novela jako další novinku přináší i definici pojmu zájezd. Zájezdy totiž může poskytovat pouze cestovní kancelář. Podle novely budou zájezdem i jakékoli kombinace služeb. V praxi to znamená, že agentury nebudou moci klientovi poskytnout více než jednu službu, tedy prodat třeba letenku a ubytování. "Je to diskriminace agentur, navíc se to mění uprostřed sezony, prohlásil Martin Musil z cestovní agentury Nova Domus.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
