"Rozhodnutí antimonopolního úřadu považujeme za zásadně nesprávné, protože povede k devastaci konkurenčního prostředí na trhu balených vod", tvrdí vlastník firmy Vladimír Komár.
Antimonopolní úřad se spojením KMV zabýval už dříve, ale nepovolil ho. Nyní však uvádí, se situace na relevantních trzích je jiná než v době, kdy fúzi nepovolil. Podmínky, které nyní stanovil, podle úřadu stačí k tomu,aby nebyla ohrožena hospodářská soutěž.
Korunní nyní hledá způsob, jak právní cestou fúzi KMV a Poděbradky napadnout. Korunní se podle Komára také zajímá o většinový podíl v Poděbradce a požádala firmu Raiffeisen Investment, která drží 51 procent akcií, o prodej tohoto podílu.
Tuzemskému trhu minerálních vod dominují právě KMV (se značkami Mattoni či Magnesia) italského podnikatele Antonia Pasqualeho, který ovládá téměř polovinu trhu. Po nich pak následují značky jako Poděbradka, Hanácká kyselka, Karlovarská korunní kyselka a Ondrášovka.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
