Provozní zisk ostravské těžební firmy loni dosáhl 2,5 miliardy korun a přidaná hodnota 8,29 miliardy korun. OKD měla ke konci roku 2005 celková aktiva 62,459 miliardy korun, její základní kapitál obnášel 24,3 miliardy korun a cizí zdroje činily 13,9 miliardy korun. Vytěžila 12,753 milionu tun uhlí, v roce 2004 dosáhla těžba 12,874 milionu tun.
Jediným vlastníkem OKD je Karbon Invest, který na konci roku 2004 ovládla kyperská investiční skupina RPG Industries. Podíl koupila od Viktora Koláčka a Petra Otavy za přibližně 400 milionů eur (asi 11,5 miliardy korun) krátce poté, co stát Karbon Investu prodal akcie OKD. V RPG Industries kontroluje většinu akcií český finančník Zdeněk Bakala společně s londýnským fondem Crossroads.
Majitelé se snaží zjednodušit celou skupinu OKD, která měla dříve 56 dceřiných firem. OKD se nyní rozdělila na sedm společností, kdy hlavní těžební činnost zůstala v nástupnické a.s.OKD. Netěžební činnosti, tedy obchod, doprava, energetika a nemovitosti, přešly do šesti společností s ručením omezeným. Jejich jediným společníkem je Karbon Invest. Nástupnické společnosti a jimi ovládané firmy zaměstnávají přibližně 25.000 lidí.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
