Telefónica loni v listopadu prodala na londýnské burze 22,3 procenta akcií vlastníka značky "Big Brother" po devíti eurech za kus. Nyní Telefónica zbylé akcie nabízí podle zdrojů po 14 eurech.
Zdroje podle listu uvedly, že dohoda o prodeji akcií Endemolu by měla být sjednána během několika příštích měsíců. Mluvčí Telefóniky zprávu komentovat odmítl a pouze připomněl, že šéf firmy dal dříve najevo, že "Endemol již pro nás není strategickou investicí".
Minulý týden informovaný zdroj sdělil, že zakladatel Endemolu John de Mol by mohl firmu vykoupit zpět s pomocí italské televizní skupiny Mediaset. Jednání však jsou údajně teprve v počáteční fázi.
Endemol rozšiřuje své aktivity z reality show na programy s pevnými scénáři typu televizních "mýdlových oper" nebo telenovel. Firma se nyní zaměřuje na americký trh a další trhy mimo domovskou oblast západní Evropy, například i ve východní Evropě. Pořad "Big Brother" uváděla loni na podzim česká televize Nova.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
