Na celkovém prodeji se loni zájezdy prodané přes internet podílely asi 5,5 procenta. Letos očekává Beránek další růst řádově o 50 procent. Přes internet by se tak mohly prodat zájezdy až za dvě miliardy korun.
Pokud by takto rychlý růst pokračoval, v roce 2009 by mohl internetový prodej tvořit až třetinu z tržeb za zájezdy. V Česku je přitom podle výzkumů 3,5 milionu uživatelů internetu. Na dovolenou do zahraničí letos vyrazí podle odhadů přes čtyři miliony Čechů.
Rostoucí poptávce po pohodlném výběru zájezdů z elektronické nabídky přizpůsobily své stránky a služby klasické CK. Začaly ale vznikat také specializované agentury, které zájezdy prodávají výhradně přes internet.
Velkými hráči na českém trhu jsou zejména invia.cz, zájezdy.cz a NetTravel.cz. Nejprodávanější letecké zájezdy přes internet směřují do Chorvatska, Řecka, Itálie a Bulharska. Před sezonou se dobře prodávaly také cesty do Egypta a Tuniska.
Lidé dávají na internetu přednost nízkým cenám. Je to dáno tím, že internet využívají hlavně mladí lidé, kteří chtějí na dovolené ušetřit. Na druhou stranu roste poptávka po luxusnějších zájezdech, které přes internet kupují manažeři. Internet volí k výběru dovolené především kvůli pohodlnosti a úspoře času.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
