"V Praze postavíme v druhé polovině letošního roku velké logistické centrum," potvrdila týdeníku mluvčí společnosti Monika Hutterová. Kde logistické centrum vyroste, Hutterová odmítla upřesnit. Podle Eura rakouský internetový server derStandard.at však již uvedl, že si firma vybrala lokalitu poblíž ruzyňského letiště, kde sídlí její pražská pobočka.
Cargo Partner právě dokončuje logistický areál o rozloze 8000 metrů čtverečních v západní části bratislavské Petržalky, v blízkosti hranice s Rakouskem a Maďarskem. Investice firmy na Slovensku přesáhly šest milionů eur. Expanzí na východních trzích rakouská společnost zřejmě následuje asijský automobilový průmysl, napsal týdeník.
Společnost Cargo Partner, která se zabývá leteckou, námořní a kamionovou přepravou, byla založena v roce 1983. Ve 13 zemích Evropy ji reprezentuje téměř 40 poboček. V České republice, kde má zastoupení v Praze a Brně, loni firma podle předběžných výsledků zvýšila tržby o 89 procent na 550 milionů korun. Tržby celé společnosti v Evropě přesáhly za minulý rok 190 milionů eur, což znamená meziroční nárůst o více než 30 procent.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
