"Nechci být předsedou vlády prodavačů. To, co dělala dosavadní vláda osm let, to byl klasický obchod," uvedl Fico. Zastavit by se tak měl například prodej nákladní železniční společnosti ZSSK Cargo Slovakia, který zahájila dosluhující vláda Mikuláše Dzurindy. "Prodat Cargo může jen ten, kdo chce způsobit definitivní katastrofu této republice. Prodat další věci, které chtěla tato vláda prodat, může jen ten, kdo nezná východisko z dané situace," zdůraznil.
Dzurindova vláda po rozpadu koalice a dohodě stran o vyhlášení předčasných voleb pozastavila prodej státních podílů například v regionálních distributorech elektřiny nebo teplárnách. Po dobu dvou vlád premiéra Dzurindy získaly investory mimo jiné energetické firmy, včetně plynárenské SPP.
Fico také naznačil, že nová vládní koalice zřejmě zvolí nového viceguvernéra NBS. Nová vláda tak nebude zřejmě trvat na návrhu dosluhujícího kabinetu, aby se novým viceguvernérem stal státní tajemník ministra financí Vladimír Tvaroška. Toho totiž po schválení předchozí vládou a parlamentem odmítl v červnu prezident Ivan Gašparovič jmenovat do funkce.
Prezident své rozhodnutí odůvodnil tím, že Tvaroška nesplňuje zákonné požadavky na odbornou praxi v měnové oblasti nebo ve finančnictví. Dzurindův kabinet se rozhodl obrátit v této věci na ústavní soud.
Prezidentovo rozhodnutí kritizovali hlavně ekonomové. Tvaroška měl totiž obsadit místo viceguvernéra zodpovědného kromě jiného za přijetí eura. Slovensko je chce zavést v roce 2009.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
