Komárek oznámil vstup do Vítkovice holding loni na podzim. Firma podle svých dřívějších vyjádření zachová ve Vítkovicích dosavadní úspěšnou výrobu. Celá skupina Vítkovice Holding, do které patří 26 podniků v tuzemsku, Polsku, na Slovensku a v Chorvatsku, zvýšila za první čtvrtletí hrubý zisk o 150 procent na 436 milionů korun, tržby a výkony vzrostly o 13 procent na více než 4,5 miliardy korun. Firma zaměstnává zhruba 6500 lidí.
Ředitel průmyslových projektů skupiny KKCG Pavel Švácha hned po ohlášení vstupu uvedl, že celá skupina včetně vítkovického holdingu bude mít letos tržby kolem 35 miliard Kč. Komárkova skupina ovládá největšího evropského výrobce železničního dvojkolí Bonatrans, výrobce obráběcích strojů KOVOSVIT a bohumínskou společnost ŽDB.
Komárkův holding získal zatím poslední akvizici nákupem akcií od minoritních akcionářů Davida Berana a Petra Novotného. Ti svůj podíl prodali jako výraz nesouhlasu s praktikami předsedy představenstva Jana Světlíka, který údajně vyvrcholil jeho snahou o ovládnutí společnosti v rozporu s akcionářskou smlouvou.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
