"Děláme si marketingové průzkumy v Austrálii a na Novém Zélandu. Myslím, že bychom tam mohli začít příští rok. Musíme začít od nuly, nemáme tam vůbec dealery, žádný servis. Auta budeme vozit z Česka. Čínský závod bude sice blíž, ale v něm se výroba bude rozjíždět a musíme přísně dbát na kvalitu," řekl.
Z rozhovoru také vyplynulo, že automobilka díky dobré odezvě na novou modelovou řadu Roomster zvýší produkci těchto vozů. "Už jsme začali v Kvasinách s výrobou ve druhé směně, výroba postupně najíždí a chceme se letos dostat až na 20 tisíc vyrobených aut. Budeme muset přehodnotit naše plány na příští rok v počtu aut (roomsterů), které vyrobíme. Plánovali jsme 50 tisíc a více, teď musíme definovat, kolik je to více," řekl MfD Wittig.
Šéf firmy, která loni vykázala největší čistý zisk ve své historii 7,9 miliardy korun a prodala 492.111 vozů, což byl také zatím její nejlepší výsledek v prodejích aut, předpokládá, že zisk automobilky letos dále vzroste. "Rostou nám prodeje, proto bude určitě i zisk vyšší," řekl Mladé frontě Dnes.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
