Tržby za nepotravinářské zboží meziročně vzrostly o 9,8 procenta. Za potraviny maloobchodníci ve srovnání s loňským rokem utržili o 3,8 procenta více. K celkovému růstu přispěly nejvíce nespecializované prodejny. Zákazníci dále utráceli v prodejnách s elektronikou, elektrickými přístroji, železářským zbožím, nábytkem a dalším zbožím pro domácnost.
Nejrychleji podle ČSÚ rostly tržby v prodejnách s převahou nepotravinářského zboží, v zásilkovém obchodě, v obchodech s potřebami pro domácnost a v prodejnách s textilem a obuví. V květnu také pokračoval pokles prodeje drogistického, farmaceutického a kosmetického zboží, i když se ve srovnání s předchozími měsíci zmírnil.
V maloobchodě včetně motoristického segmentu tržby meziročně vzrostly o 7,2 procenta.
V celé EU podle údajů Eurostatu vzrostly květnové tržby meziročně o 2,2 procenta. Největší tempo vykázalo Lotyšsko (20,8 procenta), Estonsko (19,9 procenta) a Švédsko (12 procent). Tržby se naopak snížily v Německu (pokles o dvě procenta) a v Rakousku (pokles o 0,1 procenta).



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
