Podnět k vyšetření této soutěže dalo ministerstvo financí, podle kterého se jednalo o zakázanou spotřebitelskou loterii. V legální spotřebitelské loterii nesmí jednotlivá výhra přesáhnout 20.000 korun a souhrn všech výher v jednom roce nesmí být vyšší než 200.000 korun. Obě kritéria Mountfield podle ministerstva porušil, protože rozdal vozy celkově za 60 milionů korun.
Finanční úřad v Říčanech však vinu Mountfieldu neuznal. "Mountfieldu nebyla uloženo pokuta, protože nebyl porušen zákon," uvedl Otakar Sladkovský z Finančního ředitelství v Praze.
Ministerstvo financí však není s tímto výsledkem spokojeno a předalo celou věc policii. Ta v současné době prověřuje, zda nebyl spáchán trestný čin.
Ministerstvo se obrátilo i na Radu pro rozhlasové a televizní vysílání, aby prověřila reklamu na soutěž o cadillaky. Konečný verdikt zatím nepadl.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
