Obyvatelé Ústeckého kraje jsou bez většiny autobusů třetí den. Víc než 2000 linek nejezdí proto, že se DPÚK s krajským úřadem nedohodl na zaplacení ztráty z osobní dopravy za tři měsíce. Ředitel dopravního podniku Pavel Knecht dnes Českému rozhlasu řekl, že pokud kraj dluh zaplatí, začnou autobusy opět jezdit. Zatím prý DPÚK nemá peníze na provoz. Kraj dluh neuznává.
Samospráva k 1. květnu vypověděla DPÚK smlouvu a vypsala koncesní řízení na nového dopravce. Vyhrála ČSAD Česká Lípa, která nabídla příznivější cenu. Nový dopravce ale muže nahradit autobusy DPÚK až po získání potřebných licencí a schválení jízdních řádů. Dnes přitom oznámil, že své žádosti o vydání licencí z 9. června bere zpět.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
