Nejhůře si vedly technologické společnosti. Index sektoru dnes oslabil o 0,9 procenta, v předchozím týdnu si naopak připsal 7,6 procenta. Podle obchodníků se investoři obávají možného zpomalení růstu americké ekonomiky a slabého dolaru.
Náladu na trhu ovlivňují také obavy o další vývoj v Íránu, který je čtvrtým největším vývozcem ropy na světě. Írán stále není ochoten vzdát se svého jaderného programu. Blíží se přitom konečný termín, do něhož musí Teherán splnit požadavek OSN na zastavení prací na obohacování uranu.
Pokles dolaru k euru na nejnižší úroveň za dva měsíce dnes kromě technologických firem postihl také automobilky. Akcie BMW, Renaultu i firmy DaimlerChrysler oslabily o 0,9 procenta. K propadu automobilky DaimlerChrysler však přispělo i oznámení, že firma musí zaplatit několika bývalým akcionářům firmy Daimler-Benz více peněz. Rozhodl tak německý soud v rámci sporu ohledně ohodnocení akcií při fúzi s Chryslerem v roce 1998, napsala agentura Reuters.
Závěrečné výsledky západoevropských burz:
Frankfurt (DAX) 5794,83 bodu (-0,38 pct),
Londýn (FTSE) 5915,20 (+0,20 pct),
Paříž (CAC 40) 5104,65 (-0,60 pct),
Západní Evropa (DJ Eurostoxx 50) 3777,25 (-0,37 pct),
Západní Evropa (FTSEurofirst 300) 1356,28 (-0,13 pct).



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
