Obrat v hospodaření by měl nastat příští rok, vydělávat by ČSA znovu měly začít po restrukturalizaci v roce 2008. Firmu čekají pod novým vedením, které nastoupilo počátem letošního roku, také úspory. Odejít má až 20 procent zaměstnanců. Ti, kdo budou chtít odejít dobrovolně, mohou využít nabídku managementu a získat vysoké odstupné.
ČSA za pololetí přepravily 2,46 milionu cestujících, tedy o šest procent více než před rokem. Růst počtu pasažérů se ale proti předchozímu roku výrazně zpomalil, loni v pololetí ještě dopravce registroval meziroční zvýšení o 18 procent. Loni ČSA přepravily rekordních 5,2 milionu lidí, meziročně to byl růst o pětinu.
Nové vedení zvažuje také prodej některých činností, které netvoří podstatu podnikání, jako je nákladní doprava, provoz duty free prodejen a výroba jídel na paluby. Naopak obnovit chce dálkovou flotilu. Definitivní rozhodnutí ale ještě nepadlo. Jasno v otázce, zda si ČSA budou kupovat nebo pronajímat nové dálkové letouny, má být ale do konce roku.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
