PNS spoluvlastní vydavatelé denního tisku Bauer Media, Mafra, Pol-Print Medien GmbH (Vltava-Labe-Press), Tabora B.V. (Ringier) a Sanoma Magazines Praha. Loni firma dosáhla zdaněného zisku 242 milionů korun, o 48,1 milionu víc než v roce 2004, kdy firma svůj podíl na trhu odhadovala na 80 procent.
Podle serveru zvýhodňuje PNS velké prodejce, nabízí jim jiné smlouvy než malým podnikatelům. "Jde o trvající a prohlubující se monopol První novinové společnosti v distribuci tisku, především deníků. Nám předkládané nové smlouvy pro nás vždy znamenají nižší marži," cituje server Milana Ságnera ze Sdružení trafikantů a prodejců tisku.
Trh distribučních firem, na němž jsou hlavní hráči PNS a Mediaprint Kapa - Pressegrosso (MPK), se před několika lety výrazně změnil. Na konci roku 2002 začali významní vydavatelé vypovídat smlouvy s MPK a začali využívat pouze PNS. Nyní se PNS zaměřuje zejména na noviny, ale i časopisy, MPK se pak soustředí zejména na časopisy.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
