Sportovně pojatým třídveřovým vozem s prosklenou střechou by chtěla Škoda oslovit především mladou klientelu.
"Potřebujeme ještě jednu dobře zavedenou velkosériovou řadu. A té je možné dosáhnout právě v segmentu malých aut," uvedl Jahn.
Zavedení joysteru do výroby, předpokládané nejdříve v roce 2010, bude muset ještě schválit vedení mateřského koncernu Volkswagen. Škodovka však nepředpokládá, že by povolení koncernu nezískala.
"Strategickým cílem Škody Auto je vyrábět v roce 2015 milion automobilů," uvedl Jahn.
Automobilka plánuje, že letos prodá historicky rekordní počet 530.000 vozů, dosud jich prodala nejvíce loni, a to 492.000.
Škoda Auto v současnosti zaměstnává 26.000 osob a vyrábí automobily kromě Česka také v Bosně a Hercegovině, Indii, Kazachstánu a na Ukrajině. V roce 2007 zahájí produkci nový závod automobilky Škoda v Číně. Automobily Škoda se prodávají v 90 zemích.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
