Společnost Volare se před dvěma lety dostala do problémů a o jejím osudu musely rozhodovat úřady. Podnik před Vánocemi v roce 2004 vyhlásil bankrot a vyšetřováním se zjistilo, že ji poškodili její šéfové. Ti z firmy vyvedli peníze a údajně chtěli založit vlastní leteckou společnost.
Letos v březnu italská vláda schválila záměr sloučení Alitalie a Volare, i když předtím měl proti takovému kroku námitky soud. Ten dal přednost nabídce jiné letecké společnosti Air One. Vláda tehdy uváděla, že převzetí Volare má Alitalii kompenzovat ztráty, které jí částečně způsobili takzvaní nízkonákladoví přepravci, jako je Volare.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
