KLM společně s Air France spojují Prahu s důležitými tranzitními uzly v Amsterodamu a Paříži. Jenom na těchto dvou trasách přepraví ročně podle vyjádření vicepresidentů pro Evropu Marnixe Fruitema (KLM) a Etienna Rachoua (Air France) více než 350.000 cestujících.
KLM a Air France mají po celém světě již 62 společných kanceláří, sdílejí spolu také společné přepážky pro odbavení nebo prodejny letenek. Národní letečtí přepravci Francie a Nizozemska se oficiálně spojili v květnu 2004 do jedné společnosti, dále však podnikají každý pod svou značkou. Měřeno příjmy vznikla fúzí největší letecká společnost na světě, která ročně přepraví 70 milionů cestujících. Za období 2005/2006 dosáhly příjmy společného podniku 21 miliard eur.
Obě společnosti byly mezi vůbec prvními zahraničními aerolinkami, které začaly pravidelně létat do Prahy. KLM v roce 1935, Air France dokonce ještě o dva roky dříve.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
