Ministerstvo po tři měsíce ve zkušebním provozu prověřovalo správnost nastavení všech funkcí a reagovalo na připomínky veřejnosti. "Během tohoto období bylo zaregistrováno asi 2500 uživatelů, kteří nyní mají možnost plně využívat služeb daňového portálu," uvedlo MF. Počet registrací by měl podle něj nadále růst.
Daňový portál je součástí širšího plánu MF zmodernizovat a zefektivnit výběr daní. Lidé a především firmy by v příštích letech měli k placení daní mnohem více využívat internet. Pro firmy s určitou výší tržeb by dokonce placení daní elektronickou cestou mělo být za několik let povinné.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
