Na prudkém zvýšení dovozu v letních měsících se podle tajemníka svazu Pavla Tunkla odrazilo odstranění limitů pro import ojetin v novém silničním zákoně, kdy přestala platit osmiletá hranice pro stáří vozu a nutnost plnit emisní limit Euro 2. Do země se tak mohou vozit libovolně staré vozy, které byly schváleny do provozu v některé ze zemí EU. Paradoxně by se tak do tuzemska mohly dovážet i dvoutaktní Trabanty, jejichž dovoz ČR v roce 1985 jako jedna z mála zemí zakázala.
Za celý letošní rok odborníci očekávají rekordní dovoz 160.000 až 180.000 ojetin. Loni to bylo kolem 140.000 aut.
Kvůli malému počtu vyřazovaných vozidel a růstu dovozu ojetých aut roste stáří tuzemského vozového parku a v současnosti se pohybuje v průměru kolem 14 let.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
