Předseda představenstva a generální ředitel GE Money Multiservis Charlie Coode dnes novinářům řekl, že v kategorii supermarketů letos obsadily první místo prodejny Albert a mezi hypermarkety zvítězilo Tesco.
V kategorii velkoobchod a cash & carry pak první místo obsadila síť prodejen Makro a internetovým obchodníkem byla zvolena společnost Vltava Stores. První místo mezi prodejci textilu a obuvi letos připadlo společnosti Baťa a v kategorii prodejce elektra síti obchodů Electro World.
Mezi drogeriemi si nejlépe vedl řetězec Teta a mezi hobbymarkety uspěla společnost Obi. Vítězem v kategorii prodejce nábytku se stala Ikea. Nejvíce hlasů od veřejnosti v letošním ročníku ankety dostala společnost Obi a odborníci první místo přiřkli hypermarketům Globus.
Zdeněk Skála ze společnosti Incoma Research novinářům řekl, že absolutní vítěz letos poprvé nebyl vybrán pouze na základě odborného výzkumu, ale byl zvolen podle tří samostatných forem hodnocení. Výsledek ankety tak odráží i hlasování veřejnosti a názory odborníků. "Tento nový způsob dodává titulu absolutního vítěze ještě větší váhu, než tomu bylo doposud," uvedl Coode.
Soutěž již v předchozích dvou ročnících přijali za svou obchodníci, kteří se výsledky chlubí přímo na prodejnách i v propagačních materiálech. Podle Coodeho se díky tomu mohou zákazníci snadněji zorientovat na tuzemském maloobchodním trhu.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
