V Česku je práce z domova běžnější než v jiných nových členských zemích Evropské unie. Ve srovnání se starými členy unie ale Češi stále zaostávají. Například v Británii nebo Nizozemsku pracuje na dálku kolem osmi procent zaměstnanců, v Německu a Francii asi pět procent.
Z domova pracuje stále více lidí. V roce 2002 pracovalo na dálku 4,5 milionu Evropanů, dnes je to již zhruba 14 milionů, tedy šest procent všech evropských pracovníků.
"Práce na dálku se bude dál rozvíjet," tvrdí Špidla, který má v EK na starosti zaměstnanost a sociální věci. Podle něj se tento typ práce týká mnoha oborů, například telekomunikací, vydavatelství a médií.
Evropská unie prosazuje pro tuto formu práce právní a sociální rámec. Stanoví například, že lidé pracující na dálku mají stejná práva a ochranu jako ostatní zaměstnanci.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
