Nyní společnost počítá s přestavbou přípojného vozu k motorovým vlakům na vůz restaurační. Přestavbu by měl zafinancovat strategický partner z oboru pivovarnictví, kterého společnost KŽC nyní hledá.
"Restaurační vůz nabídneme konečnému partnerovi, který investuje prostředky do zařízení a vnitřní přestavby vozu. Tento vůz ve firemních barvách konkrétní společnosti bude poté řazen do souprav historických výletních vlaků KŽC,“ sdělil ředitel společnosti Mgr. Bohumil Augusta. Nedostatek těchto vozů, moderní technologie zařízení a originalita jistě přispěje k dobrému zviditelnění například pivovaru. „Díky tomuto vozu můžeme zákazníka zviditelnit a nabídnout čerstvé pivo každý den na jiném místě všem cílovým skupinám,“ dodal Augusta. Zvláštní vlaky si objednávají především tuzemské a zahraniční firmy, volnočasové organizace, politické strany i města a obce.



Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
Kdo nezvládne tento kvíz za plný počet, ten si dost možná auto zničí. Kontrolky jsou totiž základem komunikace mezi autem a řidičem
