Kofola chce do Klatov přesunout část výroby a reagovat tak na rostoucí poptávku po svých produktech. "Expanze formou koupě výrobce, který již působí na trhu, je pro nás ideální, protože kapacitu linek můžeme uvolnit v krátkém časovém horizontu," upřesnil generální ředitel společnosti René Sommer. Podle jeho názoru by se Kofola měla stát výhradním vlastníkem Klima v listopadu.
Klatovská sodovkárna zaměstnává přibližně stovku lidí, patří mezi první desítku výrobců nealkoholických nápojů v Česku. Vyrábí také ve své pobočce v Mnichově Hradišti.
Kofola patří k největším dodavatelům nealkoholických nápojů ve středoevropském regionu. Vznikla v roce 1993 privatizací bývalé sodovkárny státního podniku Nealko Olomouc. Firma, kterou vlastní řecká rodina Kostase Samarase, úspěšně proniká na zahraniční trhy a loni otevřela závod v Polsku. Společnost zaměstnává přibližně tisícovku lidí, v roce 2005 zvýšila své konsolidované tržby přibližně o pětinu na 2,845 miliardy korun.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
