O trati v hlavním městě informoval již v sobotu deník Sport. Autorem projektu je podle deníku proslulý architekt okruhů F1 Hermann Tilke, který má příští týden přijet do Prahy. Antonín Charouz, promotér závodů A1 GP či DTM v Brně, deníku nesdělil nic k pražskému programu Tilkeho, pouze odkázal na pondělní tiskovou konferenci.
Na stavbu okruhu už existují podrobné plány, uvedla Nova. "Zítra bude tisková konference, na které bude ten projekt představený," řekl Nově mluvčí magistrátu Jiří Wolf. "Co se týká myšlenky formule 1 v Praze, tak je to myšlenka zcela jistě zajímavá. Nicméně rozpočet hlavního města Prahy s podporou takového projektu rozhodně nepočítá," řekl Nově náměstek primátora Petr Hulinský (ČSSD).
Někteří opoziční zastupitelé s návrhem nesouhlasí. "Praha je natolik zadlužená a chybí jí skutečně ta základní infrastruktura, že je to v tuto chvíli nesmyslný projekt," řekl Nově zastupitel Michael Hvížďala.
Záměrem soukromého investora se bude radnice Prahy 10 i pražský magistrát zabývat v nejbližších dnech. Konečné rozhodnutí o stavbě okruhu by mělo padnout co nejdříve, uvedla Nova.
Podle Sportu by se na trati měly pořádat závody A1 Grand Prix, zámořské formule Champcar expandující do Evropy a mezinárodního německého šampionátu cestovních speciálů DTM. Pak by měla přijít na řadu samotná formule 1. Deník rovněž připomněl, že Česko má dva speciální autodromy v Brně a v Mostě.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
