V nejbližších letech bude podle Makhloufa levných dopravců na trhu přibývat. Počet nízkonákladových aerolinek poroste o 15 až 20 procent ročně, zatímco u klasických aerolinií o čtyři procenta ročně. Ekonomický růst, který bude v konečném důsledku stimulovat i leteckou dopravu, lze očekávat hlavně ve střední a východní Evropě. "Po fázi dramatického rozvoje očekávám v dalším období konsolidaci a pročištění trhu," dodal.
Rostoucím cenám paliva SkyEurope čelí dohodami s prodejci pohonných hmot, kteří jim zajišťují jednotnou cenu paliva na tři měsíce dopředu. "Mimoto ale pracujeme na dalších možnostech úspory nákladů. V nákladových položkách máme oproti jiným dopravcům, jako Lufthansa nebo ČSA, výhodu až 60 procent uspořených nákladů," dodal Makhlouf.
V Praze má základnu vedle společnosti SkyEurope další levný dopravce, domácí Travel Service se svými nízkonákladovými lety pod značkou Smart Wings.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
