ČSOB Pojišťovna spustila „bobří“ kampaň k povinnému ručení

18.10.2006 | , ČSOB Pojišťovna
Tiskové zprávy


ČSOB Pojišťovna spustila dvouměsíční reklamní kampaň, jejíž ústřední postavou je opět oblíbená postavička bobra. Nová kampaň vyzdvihuje atraktivní novinku, kterou ČSOB Pojišťovna zavedla na českém trhu jako první: z jejího povinného ručení lze nyní hradit i škody na vlastním vozidle.

Kampaň na povinné ručení navazuje na dvě předchozí reklamy s bobrem, od minulých spotů se ale významně odlišuje. „Zatímco v minulosti jsme se zaměřili na rychlost a kvalitu likvidace pojistných událostí, nyní poprvé komunikujeme výhody konkrétního produktu – povinného ručení. Novinkou je také animovaný bobr, který na rozdíl od hrdiny minulých bobřích příhod vznikal výhradně v počítači,“ říká ředitel marketingu ČSOB Pojišťovny Petr Kleiner„Stejně jako je v nové kampani jedinečný náš maskot, je na českém trhu naprosto ojedinělý i produkt ČSOB Pojišťovny – povinné ručení ve variantě Premiant. Z něho lze totiž vedle škod způsobených na cizím vozidle hradit až do 5000 korun i škody na vozidle vlastním,“ dodává Petr Kleiner.

Od 14. října do 14. listopadu bude možné se s bobrem setkat v televizi na ČT1 a Primě, televizní kampaň bude pokračovat inzercí a PR v denním tisku, regionálních rádiích a také na plakátech a samolepkách. Letáky s výhodami povinného ručení od ČSOB Pojišťovny najdou ve svých schránkách obyvatelé čtyřiceti okresů s nižší nehodovostí. Těm ČSOB Pojišťovna vedle dalších benefitů, jakými jsou například úrazové pojištění pro řidiče zdarma a až 20% sleva u vozidel starších deseti let, nabízí další desetiprocentní slevu. Navíc ČSOB Pojišťovna uznává také bonusy, které si klient přinese z jiné pojišťovny.
A ještě jedna zajímavost: hlas v pozadí spotu patří hollywoodské hvězdě Richardu Gereovi, přesněji řečeno jeho českému protějšku Vladislavu Benešovi.
Spoty ČSOB Pojišťovny s bobrem zabodovaly už v předchozích televizních reklamách, a to jak u laické, tak u odborné veřejnosti. Reklama s bobrem zaujala i porotce soutěže o nejefektivnější reklamu Effie 2006 a dostala se letos mezi kandidáty na vítěze.

Autor článku

Tisková zpráva  

Články ze sekce: Tiskové zprávy