Nárůst výroby je podle ředitele sdružení Antonína Šípka dán především náběhem na plnou kapacitu v TPCA Kolín a zvýšenou výrobou ve Škodě Auto. Produkce osobních a lehkých užitkových vozů se zvýšila o 49,8 procenta na 631.005 aut. Zatímco domácí prodej klesl o 0,16 procenta na 48.966 vozů, export se zvýšil o 55 procent na 582.128 aut.
Největším výrobcem zůstává Škoda Auto, která vyrobila 410.630 vozů. Kolínská automobilka TPCA vyrobila 220.356 modelů Toyota Aygo, Citroen C1 a Peugeot 107.
Produkce nákladních aut klesla o téměř 19 procent na 1258 vozů. Domácí prodej vzrostl o 37 procent na 534 vozů. Nejvíce, 896 aut, vyrobila Tatra, následuje Avia s 362 auty. Výroba autobusů se zvýšila o 40 procent na 2088 vozidel, z toho Karosa dodala na trh 1798 autobusů.
Největší pokles zaznamenala výroba motocyklů. Produkce do září klesla o 61 procent na 504 strojů. Mimo jednoho motocyklu připadá celá produkce na společnost Jawa Moto.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
