Zisk na akcii vzrostl na 2,36 dolaru z 1,32 dolaru ve třetím čtvrtletí 2005. Výsledky tak výrazně překonaly odhady analytiků, kteří očekávali zisk pouze kolem 2,13 dolaru na akcii.
Hrubé příjmy stouply o 70 procent na 2,69 miliardy dolarů a také skončily nad průměrným odhadem analytiků. Téměř všechny příjmy Googlu pocházejí z prodeje reklamy na internetu, kde firma nabízí svůj populární vyhledávač a další služby.
Internetové stránky vlastněné firmou zvýšily příjmy o 84 procent na 1,63 miliardy dolarů. Příjmy z přidružených internetových stránek, které používají program Google AdSense stouply o 54 procent na 1,04 miliardy dolarů a na celkových příjmech firmy se podílely 39 procenty.
Podle společnosti comScore Media Metrix měl v září Google na trhu vyhledávání v USA podíl 45 procent, což bylo o jeden procentní bod více než v srpnu. Podíl konkurenční firmy Yahoo se naopak snížil na 28 procent ze srpnových 29 procent. Podíl Microsoftu zůstal na 12 procentech.
Google i nadále pokračuje v posilování své pozice nad konkurencí. Zisk největšího konkurenta Yahoo ve třetím čtvrtletí klesl o 38 procent kvůli zpomalení růstu příjmů, napsaly agentury AP a Reuters.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
