Zbývající stanice pod značkou Benzina jsou určeny řidičům, kteří hledají dobrou kvalitu za rozumnou cenu, uvedla dnes společnost v tiskové zprávě.
Benzina loni hospodařila se ztrátou 499 milionů korun ve srovnání se ztrátou milionu korun v roce 2004. Tržby klesly na 11,4 miliardy korun z 20,3 miliardy Kč v roce 2004. Negativně se na výsledcích projevily rostoucí nákupní ceny pohonných hmot při pomaleji se zvyšujících prodejních cenách. Objem prodaných pohonných hmot 446,2 milionu litrů se pohyboval zhruba na úrovni roku 2004.
V pololetí firma tržby zvýšila téměř na 3,5 miliardy korun, což je o více než 25 procent vyšší hodnota ve srovnání se stejným obdobím loni. Zároveň vykázala ztrátu 255 milionů Kč. Proti pololetí 2005 ji však snížila o osm milionů korun.
V České republice působilo ke konci loňského roku podle údajů České asociace petrolejářského průmyslu a obchodu 2212 čerpacích stanic. Zhruba čtvrtina stanic patřila zahraničním společnostem. Jedničkou na českém trhu podle objemu prodeje je rakouská OMV, která provozuje přes 210 stanic. Podle svých údajů na trhu drží 18procentní podíl.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
