"Cílem je kompenzovat domácím i zahraničním provozovatelům vnitrozemské vodní dopravy ztráty, které jim vznikají kvůli nízké hladině Labe," řekl náměstek předsedy Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) Kamil Rudolecký. "Jde o to, aby co nejvíce zboží přepravili vodní cestou a ne po silnici," vysvětlil náměstek.
Podpora může pokrývat až 60 procent ztrát, které vzniknou kvůli nízkému stavu vody, ve chvíli, kdy hladina nedosáhne alespoň dvou metrů. Dopravci naopak peněžitou pomoc nedostanou v případě, kdy zboží zaplní více než 75 procent objemu plavidla, a při přepravě zboží s vysokým sjednaným přepravním tarifem 850 korun za tunu, uvedlo Právo.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
