Z říjnového průzkumu spotřebitelské důvěry vyplývá, že spotřebitelé očekávají zhoršení celkové ekonomické situace, ale zlepšení své finanční situace. Proti září se snížil podíl spotřebitelů, kteří očekávají zvýšení nezaměstnanosti, snížil. Vzrostl podíl respondentů, kteří mají v úmyslu spořit.
V průmyslu se ukazatel důvěry proti předchozímu měsíci zvýšil o dva body a v meziročním srovnání byl vyšší o 3,3 bodu. Ve stavebnictví důvěra meziměsíčně klesla o 0,5 bodu, ale byla o 1,5 bodu vyšší než před rokem. V obchodu se důvěra meziměsíčně nezměnila a v meziročním srovnání o 0,4 bodu klesla. Ve vybraných odvětvích služeb se důvěra snížila o 0,7 bodu, v meziročním srovnání však byla o 8,6 bodu vyšší.
V průmyslu se proti předchozímu měsíci mírně zvýšilo hodnocení současné ekonomické situace. Vzrostlo rovněž hodnocení celkové poptávky i hodnocení zahraniční poptávky. Ve stavebnictví se hodnocení současné ekonomické situace nezměnilo, hodnocení celkové poptávky ale stouplo.
Podobné výsledky byly zjištěny i v odvětvích obchodu a služeb. Obchodníci hodnotili současnou ekonomickou situaci stejně jako v září, zatímco respondenti z odvětví služeb její hodnocení mírně zvýšili.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
