Časový limit pro reklamu v ČT se v příštím roce sníží z dosavadního jednoho procenta vysílacího času na polovinu. Proti tomu v současné době stále protestují zadavatelé reklamy i reklamní agentury. Ty chtějí jednat se zákonodárci o tom, aby se tento krok odložil až na dobu, kdy na českém trhu začnou jako další konkurence fakticky působit nové digitální televize. Zatím jsou digitální televize, které měly spustit vysílání v květnu příštího roku, bez licencí a není jasné, kdy a zda vůbec začnou vysílat.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
