"Dodatek má změnit nynější nevyváženou pozici státu ve vztahu k dodavateli systému," řekl Topolánek. Nový dodatek ke smlouvě je podle něj nejméně nevýhodnou možností, které se nyní nabízejí.
Nedávno vyšlo najevo, že se stát podle dosud nezveřejněného smluvního dodatku zavázal podílet se finančně na provozu systému. To by výrazně snížilo výnosy státu z provozu systému. Jde především o provizorní napájení mýtných bran elektřinou z naftových agregátů. Nyní je jasné, že elektrické přípojky nebudou postaveny včas, takže některé mýtné brány budou napájeny právě agregáty. Systém tak od ledna bude fungovat v provizorním provozu.
Ministerstvo dopravy si nechalo zpracovat podrobnou právní analýzu situace, a její výsledky chce zveřejnit na tiskové konferenci ve čtvrtek.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
