Railtrans ještě čeká, zda jí Drážní úřad schválí k provozu v Česku německé lokomotivy Siemens. "Výrobce zatím neodstranil problém s elektromagnetickou kompatibilitou," uvedl Jiří Pospíšil z Drážního úřadu. Podobný problém měly v Česku všechny zahraniční stroje včetně pendolina. "Máme připraveno náhradní řešení, se kterým se nám podaří dodržet i slibované jízdní doby," řekl MfD jednatel Railtransu Petr Šimral. Z Prahy do Ostravy by vlaky Railtransu měly jezdit o čtvrt hodiny déle než pendolino Českých drah.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
