Celkové tržby T-Mobile stouply o 5,5 procenta na 21,6 miliardy korun. Tržby ze služeb pak rostly o 7,6 procenta na 20,7 miliardy Kč. Měsíční příjem na zákazníka stoupl meziročně o sedm korun na 490 korun.
Od začátku roku se počet zákazníků T-Mobile zvýšil o 188.000. Celkový počet zákazníků tak za 12 měsíců stoupl o 5,9 procenta. Množství lukrativnějších tarifních uživatelů se zvýšilo o 34 procent na 1,64 milionu. Počet uživatelů předplacených karet naopak o 4,4 procenta klesl.
Mobilní divize Telefóniky O2, bývalý Eurotel, zvýšila do září příjmy o 5,9 procenta na 22,8 miliardy korun. Od začátku roku firma získala 84.000 nových mobilních uživatelů. Vodafone výsledky oznámí příští týden. Na trhu je podle odhadů odborníků téměř 12 milionů aktivních mobilních čísel.
Majoritu v T-Mobile vlastní stejnojmenná mobilní divize Deutsche Telekomu. Zhruba 38 procent vlastní Radiokomunikace.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
