Prémiovou skupinu by tvořily Audi, Bentley, Bugatti a Lamborghini; skupinu masového obratu pak Volkswagen, Seat a Škoda.
V další fázi Winterkorn údajně chce opět vytvořit funkci šéfa vývoje, který by byl odpovědný za všechny značky. Zabránilo by se například tomu, aby každá značka konstruovala vlastní motory.
Mluví se také o možném šéfovi výroby a provozu. Tím by rád Winterkorn ukončil souběžné a protichůdné aktivity v jednotlivých značkách.
Skupina VW je dosud rozdělena na dvě části, což prosadil odcházející šéf Bernd Pischetsrieder již před svým nástupem do funkce v dubnu 2002. Rozdělení mělo zamezit překrývání značek s podobným technickým vybavením. Od ledna 2002 tak jsou vozy Volkswagen, Škoda, Bentley a Bugatti sdruženy do skupiny "klasických" značek a Audi, Seat a Lamborghini do "sportovní" skupiny. Skupiny vedou VW a Audi, které jsou odpovědné za výsledky.
Překvapivá výměna ve vedení VW byla oznámena tento týden. Martin Winterkorn z Audi od nového roku nahradí dosavadního generálního ředitele Bernda Pischetsriedera, ačkoli mu na jaře byla prodloužena smlouva do roku 2012.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
