Odbory nepřistoupily podle předsedy Českomoravské konfederace odborových svazů Milana Štěcha k dohodě kvůli obavám z toho, jaká vláda zde bude za několik měsíců a tedy i riziku dalšího odložení účinnosti. "O úpravách jsme připraveni intenzivně jednat," dodal Štěch. Prezident Svazu průmyslu a dopravy Jaroslav Míl uvedl, že odbory odmítnutím dohody převzaly odpovědnost za ekonomické dopady, které kvůli přijetí chybné legislativy vzniknou. Podle zaměstnavatelů hrozí například kolaps veřejné dopravy, ochromení záchranné služby v podnicích či ohrožení zdravotní péče občanů.
Nečas informoval o tom, že návrh na odložení účinnosti zákoníku o jeden rok leží ve sněmovně. Návrh na jeho projednání ve zrychleném čtení podle něj s pravděpodobností hraničící s jistotou neprojde kvůli vetu poslanců ČSSD a KSČM. Ti mají ve sněmovně 100 hlasů. MPSV proto již zahájilo práce na přípravě novely zákoníku práce, která by měla odstranit chyby v normě. Tato novela ale bude muset projít celým legislativním procesem včetně projednání v tripartitě.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
