Na nynějším dodatku ke smlouvě se Kapsch dohodl s předchozím ministrem Milanem Šimonovským (KDU-ČSL) kvůli zpoždění zahájení výstavby, které zapříčinilo řízení s Úřadem pro hospodářskou soutěž (ÚOHS). Obě strany se dohodly na posunutí lhůty zprovoznění systému na silnicích první třídy o šest měsíců. Dodatek je podle současného vedení ministerstva dopravy pro stát nevýhodný. Podle některých informací zvyšuje odměnu pro Kapsch v prvních měsících až o stovky milionů korun.
Feix v neděli zopakoval, že Kapsch mýtný systém na dálnicích zprovozní k 1. lednu 2007 a zároveň řekl, že dodatek pro stát nevýhodný není.
K 9. listopadu bylo vztyčeno 124 konstrukcí mýtných bran a vybudováno celkem 140 betonových základů pro tyto konstrukce. V rámci první etapy budování elektronického mýtného systému má být do konce listopadu vybudováno 171 mýtných bran. Během prosince by měl začít fungovat pilotní provoz.
Kapsch získal 22miliardovou zakázku ve výběrovém řízení, ve kterém nabídl až třetí nejnižší cenu. Konkurenti byli pro formální nedostatky vyřazeni. Zakázku od té doby provází jejich protesty.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
