"Nemohu to potvrdit. Musíte si počkat do zítřka na oficiální zveřejnění výsledků," odmítla dnes číslo komentovat mluvčí společnosti Daniela Hupáková. Pro celý rok firma zatím plánuje ztrátu zhruba půl miliardy. Tedy na úrovni loňské ztráty, která dosáhla 496 milionů korun. Kumulovaná ztráta z předchozích let však už přesahuje jednu miliardu korun.
Ztráta za první pololetí přitom měla podle serveru Aktuálně.cz přesáhnout jednu miliardu korun. Stáhnout se ji nakonec podařilo mimo jiné i díky změně účetních metod. Aerolinie totiž začaly jinak účtovat neproletěné letenky. Dříve se letenky, jež cestující nevyužil, zapsaly do jakéhosi "rezervního balíku" a do výnosů se započítaly až za půl roku. Od minulého pololetí ČSA tyto letenky ale dávají do výnosů již po měsíci.
"Podobně účtují s neproletěnými letenkami i naši alianční partneři," obhajoval tehdy tento krok Radomír Lašák, prezident ČSA. Ten si dal za úkol dovést aerolinky k zisku v roce 2008. Má mu v tom pomoci restrukturalizační plán, který představil letos na jaře. Podle něj má firmu opustit až tisícovka z pěti tisíc zaměstnanců a mají se odprodat i některé divize.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
