Kumulovaná ztráta z předchozích let však už přesahuje jednu miliardu korun. Obrat v hospodaření by měl nastat příští rok, přičemž vydělávat by ČSA znovu měly začít po restrukturalizaci v roce 2008.
Největším akcionářem aerolinek je stát, který prostřednictvím ministerstva financí a České konsolidační agentury kontroluje přes 91 procent akcií firmy. Ministr financí Vlastimil Tlustý podle tisku pochybuje o schopnosti nynějšího vedení ČSA v čele s prezidentem Lašákem vést firmu k ziskovosti. Chce proto s ministerstvem dopravy vypsat tendr na poradenskou firmu, která navrhne restrukturalizaci aerolinek.
ČSA byly v posledních šesti letech třikrát v zisku a třikrát ve ztrátě. ČSA nedávno požádaly stát, aby jim pomohl kapitálovou injekcí ve výši dvou miliard korun, s níž by firma mohla všechny své ztráty umazat.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
