Deutsche Börse se domnívá, že dohoda o jejím spojení s Euronextem již není uskutečnitelná. "Politici, akcionáři a regulátoři po celé Evropě potvrdili, že preferují evropské řešení. Navzdory této široké podpoře neobnovilo vedení Euronextu rozhovory s Deutsche Börse," uvedla firma. "Deutsche Börse nadále věří, že spojení burz může být úspěšné pouze tehdy, pokud obě strany spolupracují dobrovolně," dodala.
Generální ředitel Reto Francioni nicméně naznačil, že firma se bude nadále zajímat o spolupráci s jinými burzami. "Externí růst je pro Deutsche Börse možností, ale není nezbytný. Vzhledem k silné pozici v odvětví budeme pokračovat v úspěšné cestě vnitřního růstu," řekl Francioni. "Nicméně očekáváme, že budeme hrát aktivní roli v konsolidaci v našem odvětví v Evropě i mimo ni," dodal.
Společnost začátkem měsíce oznámila, že ve třetím čtvrtletí zvýšila zisk před zdaněním, úroky a odpisy o více než 40 procent na 255 milionů eur. Čtvrtletní zisk překonal očekávání analytiků, kteří jej podle průzkumu agentury Reuters odhadovali v průměru na 247 milionů eur.
Deutsche Börse ještě minulý měsíc oficiálně sdělila Evropské komisi, že bude i nadále prosazovat svůj záměr vytvořit s firmou Euronext panevropskou akciovou burzu a zahrnout do ní také italskou Borsa Italiana. Analytici však tehdy upozornili, že Euronext pravděpodobně bude trvat na svém plánu spojení s NYSE.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
