LN: Vzdělávací agentury bojují o klienty hlavně cenovými výhodami

18.11.2006 | , Financninoviny.cz
Zpravodajství ČTK


Praha 18. listopadu (ČTK) - Vzdělávací agentury, které se specializují na zprostředkování jazykových kurzů v zahraničí, bojují o místo na trhu pomocí různých cenových výhod. Navíc se přestávají orientovat pouze na studenty, ale zaměřují se nyní na všechny věkové kategorie. Napsaly to dnešní Lidové noviny. Podle ekonomů se totiž od devadesátých let podstatně zvýšil počet vzdělávacích agentur na trhu.

Například jedna z největších agentur GTS International láká zájemce na týden jazykového kurzu v zahraničí zdarma. "Při zakoupení týdenního jazykového kurzu v zahraničí získává každý klient druhý týden výuky zdarma," uvedla mluvčí agentury Alexandra Hroncová.

Podobné akce ale mají i další méně známé agentury. Týden výuky zdarma na Maltě nebo v Irsku zcela zdarma nabízí rovněž agentura Intact. Mnohé balíčky od této firmy obsahují také bezplatnou dopravu do země, ve které se kurz koná.

Dříve se podobné nabídky týkaly především studentů. Nyní se ale agentury orientují na všechny věkové kategorie. "Velmi důležití jsou pro nás například manažeři a podnikatelé, kteří chápou, že bez znalosti jazyků se nelze rozvíjet," uvedl šéf agentury Intact Pavel Klusák.

To potvrzuje i Aleš Bárta, šéf společnosti Alfa Agency, která jako jedna z prvních začala nabízet výuku jazyků v Austrálii. Nyní nabízí klientům podobně jako konkurence výhodné balíčky. Na rozdíl od ostatních ale inzeruje cenu včetně ubytování a stravy.

Ještě dál jde ve svých nabídkách jedna z nejznámějších agentur - Student Agency. Ta totiž garantuje, že pokud klient předloží levnější cenovou nabídku od jiné společnosti na shodný pobyt, poskytne mu ještě lepší cenu.

Autor článku

 

Články ze sekce: Zpravodajství ČTK