"O větší části majetku na Kypru jsem před podpisem kupní smlouvy s Českým olejem věděli a na jejich navrácení do Setuzy je vázaná velká splátka kupní ceny," řekl MfD spolumajitel společnosti M. L. Moran Zdeněk Šmejkal. "Objevili se však i další technologie na Kypru, o kterých jsme nevěděli, a nyní to řešíme," dodal. Podle MfD se vyvedení týká mimo jiné strojů, které se ocitly v majetku leasingových společností sídlících na Kypru.
Setuze ani novému vlastníku M. L. Moran již déle nepatří ani teplárna, která je klíčová pro chod firmy a důležité stroje, připomíná MfD s tím, že za převedením majetku stály firmy kolem Pitra.
O exekuci majetku potravinářské firmy rozhodl soud minulou středu na návrh vlády. V podniku je dosazený exekuční správce a vlastníci Setuzy mají zakázáno nakládat s majetkem. Vláda se tak snaží vymoci čtyřmiliardovou pohledávku, kterou Setuza nesplácí a navíc ani neuznává. Nový vlastník M. L. Moran navíc kvůli exekuci nevylučuje zahájení mezinárodní arbitráže. Podle ministryně zemědělství Mileny Vicenové je ale bezpředmětná, poněvadž v tomto případě nejde o zahraniční investici.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
