"Vedení bruselské divize Volkswagenu dnes zahájilo se zástupci zaměstnanců rozhovory o příslušné koncepci, podle které se již Golf v budoucnosti nebude vyrábět ve třech továrnách v západní Evropě, ale ve dvou, v Moselu a Wolfsburgu," uvedla společnost.
Bruselská továrna v současnosti zaměstnává zhruba 5400 lidí. Podle zpráv médií by mohlo o práci v tomto závodě přijít až 4000 lidí v rámci firemního programu na snížení nákladů a posílení ziskovosti. Kvůli obavám o osud továrny v pondělí stávkovali zaměstnanci Volkswagenu v Belgii.
Společnost Volkswagen, která chce v Německu zrušit až 20.000 pracovních míst, uvedla, že její západoevropské továrny navzdory rostoucímu podílu na trhu neběží na plný výkon. Dodala, že je zapotřebí sladit výrobní kapacity s nasyceným automobilovým trhem.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
