Ministerstvo financí podle dřívějších vyjádření vedou k smírnému jednání zejména obavy o výsledek probíhajících arbitráží, v nichž se domáhají obě strany desítek miliard korun. Zatímco v Paříži Česko žaluje japonskou finanční skupinu za to, že svým postupem v IPB způsobila krach této banky, a poškodila tak stát, v březnu rozhodla takzvaná londýnská arbitráž, že ČR nedokázala ochránit investice společnosti Saluka, dceřiné společnosti Nomury. ČR se následně odvolala, ale Švýcarský federální nejvyšší soud 11. září odvolání zamítl. Nyní probíhá druhé kolo arbitráže, ve kterém arbitři rozhodnou o výši platby.
Vyjednávání o smíru ministerstvo původně vedlo formou třístranných rozhovorů, do nichž byla kromě zmíněných účastníků zapojena i banka ČSOB, která IPB po jejím pádu převzala do správy. Jednání ale nakonec vyústila v oddělená vyjednávání resortu s japonskou stranou a s ČSOB.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
