Kapsch dokončil stavbu 167 bran mýtného systému k 27. listopadu a od 1. prosince plánoval spuštění pilotního provozu. Dálnice a rychlostní silnici mělo křižovat několik desítek pokusných vozidel s namontovanou palubní jednotkou. Kapsch tak chtěl prověřit připravenost systému na spuštění do ostrého provozu od 1. ledna 2007. Do pilotního provozu se má zapojit asi polovina všech bran, což podle Kapsche stačí.
Téměř 150 bran však budou provizorně pohánět naftové agregáty, neboť se nepodařilo včas dobudovat elektrické přípojky. ČT již v úterý informovala, že Kapschi chybí povolení i na tyto agregáty. Podle dodatku ke smlouvě o mýtném všechny náklady za provizorní provoz nese stát. Nyní probíhají intenzivní jednání mezi zástupci MD a Kapschem o novém dodatku, který by přenesl část zodpovědnosti i na Kapsch. Nový dodatek má být hotov do 15. prosince.
Mýtné se má začít vybírat na dálnicích a rychlostních silnicích od 1. ledna 2007. Pokud však nezačne pilotní provoz včas, je tento termín vážně ohrožen.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
