Na chování největší domácí loterijní společnost si prodejci losů stěžovali v roce 2003. ÚOHS pak našel v obchodních podmínkách firmy několik nedostatků. Prodejce například neměl možnost sám si určit sortiment, množství ani dobu splatnosti losů. Sazka to vysvětlovala snahou zajistit všem zákazníkům celou nabídku produktů.
Sazka hospodařila od ledna do září 2006 s rekordním čistým ziskem 1,39 miliardy, v porovnání s loňskými devíti měsíci je to růst o 8,4 procenta. Tržby meziročně vzrostly o pět procent na 5,69 miliardy. Akcionáři jsou občanská sdružení působící v oblasti sportu a tělovýchovy. Český svaz tělesné výchovy drží podíl 68 procent, Česká obec sokolská 13,5 procenta a České asociaci Sport pro všechny patří 5,6 procenta.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
