"Již v těchto dnech probíhá závoz Coca-Coly do našich obchodů v České republice," potvrdila mluvčí Teska Jana Matoušková. "Podmínky, za kterých k dohodě došlo, jsou důvěrné," dodal mluvčí Coca-Coly v ČR Zdeněk Vilímek.
Absence známé značky na pultech jednoho či více obchodních řetězců není neobvyklá. Obchody mezi sebou válčí hlavně cenou a v čím dál větší míře tlačí i na dodavatele, aby nemusely sahat do svých marží, uvedla MfD.
O sporu obou firem informoval deník již koncem února. Tehdy MfD uvedla, že z podobných důvodů například z Kauflandu zmizela limonáda Kofola, také v Globusu nebyla nějaký čas k dostání Coca-Cola nebo výrobky Vitany a v Intersparu chyběla určitou dobu i Becherovka.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
