Řebíček v rozhovoru připustil, že spustit ostrý start mýtného k 1. lednu bude kvůli dosavadním zpožděním obtížné.
Teoreticky to podle něj ale možné je. "Ale jen kdyby Kapsch přistoupil na naše smluvní podmínky, tedy na dodatek číslo dvě, o němž jednáme. Při jednání se ale zatím společnou řeč najít nepodařilo. Nechceme totiž platit náklady spojené s náhradním řešením, nechceme zkrátit zkušební provoz ani nést garance za něco, co není odzkoušené," řekl.
Míč je tak nyní podle ministra na straně Kapsche. "Musí se snažit, aby systém byl do konce března plně funkční. Když nebude, můžeme odstoupit od smlouvy," řekl Řebíček Lidovým novinám.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
